ترکیب جدیدی از آمفتامین برای ADHD تائید شد

0
1243

ترکیب جدیدی از آمفتامین برای ADHD تائید شد

FDA website: سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد فرم جدیدی را از آمفتامین برای درمان ADHD تائید کرده است. ترکیب جدید به‌صورت سوسپانسیون خوراکی گسترده رهش از آمفتامین بانام Adzenys ER و محصولی از Neos Therapeutics Inc، برای درمان ADHD در کودکان 6 سال و بالاتر مجوز گرفته است.

این سازمان اخیراً نیز قرص‌های خوراکی آمفتامین گسترده رهش کمپانی Neos Therapeutics را بانام Adzenys XR-ODT و قرص‌های خوراکی متیل‌فنیدیت گسترده رهش این کمپانی را بانام Cotempla XR-ODT برای درمان ADHD در کودکان 6 سال و بالاتر تائید کرده است.

تائید Adzenys ER گزینه درمانی آسان‌تری را در اختیار بیماران مبتلابه ADHD و مراقبت‌کنندگان از آن‌ها قرار می‌دهد که به دنبال محصولی مایع از آمفتامین گسترده رهش هستند و یک فرم دوزاژ متفاوتی را از Adzenys XR-ODT ارائه می‌دهد.

داروی جدید Adzenys ER روزانه یک‌بار تجویزشده و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد.

ازآنجاکه Adzenys ER همان خصوصیات تکنولوژی تحویل دارویی اصلاح‌شده را مانند Adzenys XR-ODT دارد، پزشکان این امکان رادارند که در صورت لزوم، بیماران مناسب را از فرمولاسیون مایع به ODT برگردانند. هم Adzenys ER و هم Adzenys XR-ODT زیست معادل با کپسول‌های گسترده رهش نمک‌های ترکیبی آمفتامین (Adderall XR، محصول Shire) هستند.

به اعتقاد کارشناسان، این موضوع مهم است که پزشکان گزینه‌های متعدد دارویی در اختیار داشته باشند تا بتوانند علائم بیماران مبتلابه ADHD را مدیریت کنند. فرمولاسیون مایع و یک‌بار در روز Adzenys ER، نقش مهمی در برطرف کردن نیاز بیماران بازی می‌کند

داروی Adzenys ER از اوایل 2018 در دسترس بیماران قرار خواهد گرفت.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید