سندیکا؛ بازوی سازمان غذا و دارو در تصمیم‌گیری‌ها

0
1275

رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران تاکید کرد: سندیکا؛ بازوی سازمان غذا و دارو در تصمیم‌گیری‌ها

به گزارش ستاد خبری، دکتر عباس کبریایی‌زاده رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران در ضیافت عیدانه سندیکا که با حضور مدیران عامل شرکت‌های داروسازی عضو و مسئولان ارشد سازمان غذا و دارو چهارشنبه 16 فروردین در هتل بین‌المللی لاله برگزار شد، بیان کرد: صنعت داروسازی که مستقیما متاثر از رشد شاخص‌های اقتصادی است، توفیقات آن به سیاست‌های اجرایی کشور گره خورده است. متاسفانه سال 95 ، با سختی‌های بسیاری ناشی از کمبود نقدینگی و تغییرات مکرر بخشنامه‌ها سال سختی برای صنعت داروسازی بود. علاوه بر این صنعت داروسازی تحت شرایط ناشی از اعمال تحریم‌ها و لغو آنها، آسیب‌های زیادی دید.
کبریایی‌زاده با اشاره به شعار سال 96 بیان کرد: خوشحالیم که توجه ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری به اشتغال شده است. یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه دولت قرار بگیرد، تثبیت شغل‌های موجود است. در سال‌های گذشته متاسفانه شاهد بودیم فرصت‌های شغلی بسیاری از دست رفت که الان وقت جبران آن رسیده است. همچنین برخیسیاست‌های نادرست به جای ایجاد اشتغال در کشور، به اشتغال در سایر کشورها منجر می‌شود که ضروری است تدبیری برای حل آن اندیشیده شود.

رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران در ادامه صحبت‍‌های خود بیان کرد: در سال گذشته، حضور صنعت داروسازی در کشورهایی مانند عراق و روسیه قابل توجه بود. بطوریکه مجموع مشارکت صنعت داروسازی در تمپلیت 2017 عراق، بیش از 150 میلیون دلار برآورد شده است که اگر بتوان یک سوم این مقدار را از آن خود کنیم جهش بزرگی در صنعت داروسازی رقم خواهد خورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سیاست‌ها در سال جدید به گونه‌ای باشد که هر قدمی در سازمان‌های مختلف برداشته می‌شود، منجر به توسعه اشتغال و تولید شود. لازم می‌دانم تشکر کنم از دکتر دیناروند که سندیکا را به عنوان بازوی سازمان غذا و دارو در تصمیم‌گیری‌ها قرار دادند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید